!خلّي الكلاب تنبح

الخط يبقى زماناً # وصاحب الخط مدفونا

Friday, February 9, 2018

ARKITEK JALANAN- INSPIRED!



Assalamualaykum ^^,

''To be honest, aku dah bosan dah dengar orang cakap ' belajarlah kerana Allah' setiap kali aku mengadu down, setiap kali aku mengeluh nak give up...

Aku diam sajalah, acah-acah makan dalam.
Yalah, orang picisan macam aku ni mana layak membantah ayat-ayat daripada budak-budak usrah.

Tapi sebenarnya kan...
Aku tak pernah faham pun maksud 'belajar kerana Allah' tu.''

Petikan di petik daripada buku yang sedang aku baca ni. ARKITEK JALANAN yang ditulis oleh Teme.  Tertarik dengan tulisan di kulit belakang buku ini, terus aku beli. Memang aku berhasrat nak sambung belajar sejak tamat degree hari tu (2014). Now, 2018. Terus berangan-angan mat jenin. Sampai bila lah angan-angan ni nak jadi kenyataan macam penulis buku ni.

Hmm.

Doakan la aku sambung Master kat Morocco. Pliss.





Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 komentar:

Powered By Blogger